ACTIVITY

ACTIVITY

2020 AGM

Thanks our Heavenly Father for a special AGM which is held on a hybrid mode on 24/11, and thank you so much over 40+ bro and sis coming to the gathering online (zoom) or physically on site, in particular, we thank for His servant Rev Kwok, Man Chee to give us spiritual teaching on that night.

 

Let us keep praying and fix our eyes on His promise and words of our Lord for the challenging year ahead. We wish to have more times in fellowship with our bro and sis in the coming year. Take care all of you.

 

聖經告訴我們: 你們可以從無花果樹學個比方,當樹枝發嫩長葉的時候,你們就知道夏天近了。這樣,你們看見這一切的事,也該知道人子近了,正在門口了。

 

2020年可說是災難的一年,一塲世紀瘟疫肆虐全球,世界被蹂躪到被迫停頓下來,至今感染及死亡人數每日增添! 這場瘟疫更重創環球經濟,各國經濟嚴重萎縮,加上今年數十億蝗蟲大軍已攻陷了部分東非國家,及海灣國家,伊朗,巴基斯坦及印度。聯合國世界糧食計畫署已發出警告:我們正因瘟疫,經濟蕭條,蝗災觸發了極嚴重的糧食危機。恐怕日後會有更大災難臨到全地。

 

哀哉,時候到了,我們正走近末世的門口,耶和華的日子臨近了,神的子民當如何自處?我們應當怎樣面對這災難的末世呢?

 

醫生團契之週年大會定於1124(周二) 舉行, 更邀請郭文池牧師 (播道神學院院長) 分享信息~《題目: 起來,醫治這罪惡城市》8:30~9:45pm

形式: 實體及 Zoom 同步進行

實體聚會地點: 九龍長沙灣道 137-143號長利商業大廈11字樓

 

需要報名: https://forms.gle/57vGMjzNG2qvqmnH9

 

歡迎醫護界弟兄姊妹,醫科牙科及中醫學生參加.

 

最後祝福神的慈愛常與您和家人同在!